KUCHYŇSKÉ DOPLŇKY.cz

Obchodní podmínky

1. Základní ustanovení
Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu Kuchyňskédoplňky.cz (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je Stanislav Krula, Chopinova 298/1, Brno, 623 00, Česká republika, IČ: 66568510, DIČ: CZ7712253791.
2. Objednávka
Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě nebo telefonicky na kontaktních číslech Prodávajícího. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou.
3. Ceny
Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v době uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.
Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu jsou zobrazovány včetně DPH. Prodávající je plátcem DPH a zákazník, který je plátcem DPH si může nárokovat u finančního úřadu odečet DPH ze zboží u nás nakoupeného.
4. Způsoby platby
Kupující z České republiky mohou zboží zaplatit těmito způsoby:
  • Mohou si nechat zboží zaslat na dobírku a zaplatit v hotovosti při převzetí zboží. Zákazník platí až ve chvíli, kdy fyzicky zboží obdrží.
  • Platba předem na bankovní účet Prodávajícího. Objednávka je v tomto případě ze strany Prodávajícího vyřizována až od okamžiku připsání peněz na jeho bankovní účet.
  • Platba hotově při převzetí zboží. V případě že se Kupující s Prodávajícím dohodli na osobním předání zboží, je možné zboží zaplatit v hotovosti při převzetí zboží.

Kupujícím ze Zahraničí a Slovenska nabízíme pouze formu platby předem na bankovní učet Prodávajícího. 
5. Doba dodání zboží

Většinu nabízeného zboží, které je skladem je prodávající schopen vyexpedovat do 5 pracovních dnů. Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby České pošty.
V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do 7 pracovních dnů, kontaktuje Kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky.
Upozornění pro Kupující ze zahraničí: Počítejte s dobou dodání minimálně 10 pracovních dnů od Vaší objednávky. Peníze na náš bankovní účet dorazí přibližně za 5 pracovních dnů a dalších 5 pracovních dnů trvá odeslání balíku na Slovensko, případně do jiné země.

6. Způsoby dopravy

1. Formou obchodního balíku od České pošty. 

Dobírka 129.
Při platbě předem na účet 99 Kč.
Balík odesílaný na Slovensko 199 Kč.                                                                                                           

Při nákupu nad 5000 Kč doprava zdarma.                  

Informace pro Kupující z jiných zemí: Náklady i dobu dodání pro zásilku odesílanou do jiné země Vám rádi sdělíme na základě Vašich konkrétních potřeb.                                                                

2. Osobní odběr Uloženka.

Brno, Václavská 237/6- Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

Praha 4, 5. května 1109/63 - Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

Praha 9, Kolbenova 931/40b - Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

Hradec Králové, Pražská 293/12-Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

Ostrava, Chopinova 483/8 - Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

Bratislava, Chorvátska 1 - Uloženka, platba hotově  Kč 55,-

7. Odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího
Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv telefonicky na čísle 602 335 201, 602 550 700, nebo na základě e-mailu odeslaného Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.
Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura.
Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.
Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"
8. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s Kupujícím) zejména v případech
  • kdy má opravněnou pochybnost o skutečné identitě Kupujícího,
  • kdy není schopen doručit zboží v daném termínu,
  • v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává,
  • kdy se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží.
V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou část kupní cenu, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.
9. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů Kupujících probíhá v souladu s platnými zákony na územi České republiky.
10. Záruka, reklamace
Reklamace zboží probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podmínky, způsob a další náležitosti řeší samostatná sekce Záruka, reklamační řád.
11. Řešení sporů
11.1. Případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny věcně a místně příslušným soudem. 11.2. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. 11.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
2011 © Stanislav Krula. Created by FABRICA.cz  |  SEO by Promax-media.cz | SEO Rozcestník